Šestica / Six

Dekca me je pofočkala. Hvala Dekca.
Moja naloga je, da pokažem šesto sliko v šesti mapi. Pa ni bilo tako enostavno. Prvo štetje me je pripeljalo do letnika 2007, nato šesta mapa - junij in šesta mapa v njej je Tours in nato sem šele prišla do šeste slike. Detajl s parne lokomotive. Hja, nič zelo vznemerljivega. Slika je nastala med Žigovim službenim popotovanjem v Francijo.

I was tagged by friendly Dekca. Sixth map, sixth picture. It wasn't that easy. Six is a year 2007 on our computer, and another six is June and that Tours and that I found the sixth picture. Steem angine. OK, not really exciting. It was taken by my husband on his bussines trip to Tours, France.

Če vam je igra všeč, poiščite svojo šestico in jo objavite.
If you like this game, find your sixth picture and post it.

Komentarji

Oseba Tanja sporoča …
Anja, na mojem blogu sem ti postila malo pozornost.

Bodi lepo!
Oseba PolonaP sporoča …
NE, Ne, nič boring!

exciting!
hudo!

izvrstnooo!
STEAM MACHINE!
pa lepa fotka
Oseba Anonimni sporoča …
In še ena iz knjige Žabja molitev: Dragi, je rekla žena na zabavi, nehaj piti, videti si vedno bolj meglen.