ponedeljek, 02. februar 2009

Ples s čopičem / Dancing with a brush

No ja, med tem plesom sem se kar malo spotikala. Res dolgo že nisem prijela za čopič in so moje roke čisto okorne. Ampak sem uživala. resnično uživala.

Well I was stumbling and trying to look graceful but my attempts were poor. However, I had fun last night drawing and that's what counts. It's been so long since I last held a brush in my hand... I missed it.

Angel s črnimi pticami / An angel with black birds

Rdečelasi angel / Red-haired angel

Kmhm, bojim se narisati obraz, da ne bi pokvarila cele slike... / I'm affraid to add a face - I might ruin the whole picture...

8 komentarjev:

Snežinka pravi ...

oo, tako luštni so, sploh Rdečelasi angel

Elizabeth pravi ...

i love your little red-haired angel! she just looks happy and oh! perfect! you do lovely work!

polonap pravi ...

don't add it.live it as it is.It's perfect.

Kako dobro izgleda na starm papirju. Knjiga?

Kaja pravi ...

So cool to paint on old book pages. Really add something extra to them!

Sarah pravi ...

Oh they are darling!! I know what you mean - sometimes I'm afraid I'm gonna ruin a piece when I get to the face!!! Love them!!

Irena pravi ...

... danes sem ob sprehodu skozi park imela občutek kot, da sem se znašla v svetu najlepših zimskih ilustracij kakšne snežne pravljice ... izgleda je danes dan pravljičnih blagoslovov tokrat v angelski obliki :o))) ... ta ki praviš, da nima obrazka - jaz ga vidim z obrazkom :o)))

Vse dobro :o)))

Maja pravi ...

Ti kar večkrat uživaj! Jaz pa uživam, ko gledam prikupne izdelke!

Anonimni pravi ...

Ni večjega bogastva kot zadovoljstvo s tem, kar kdo ima.