1, 2, 3, 4, 5


 Tale mali kotiček imenovan Drobtinice praznuje rojstni dan.
Verjetno mi ne boste zamerili, če izpustim tisto, joj kako čas hiti ali pa saj ne morem verjeti da je že toliko časa od... ali sploh ne vem, kdaj je minilo... in podobno.
Ker čas resda hiti, vendar se ga da tudi malce upočasniti. Kakšno urico tu in tam, ko odklopimo vsa stikala na komandni plošči in preprosto smo. 
Tudi čisto enostavno verjamem, da je minilo že toliko časa, ker se je vmes zgodilo toliko, da me skorajda čudi, da ni minilo še več :o)



In kot se za tak dogodek spodobi, imam pripravljeno darilce... no, bo pripravljeno zelo kmalu.  Kot je v navadi, bom izžrebala eno izmed vas, drage moje, ki me obiskujete in me sem ter tja razveselite s komentarjem.
V žrebanje bodo vključeni vsi komentarji, ki jih boste napisale na današnjo objavo in vse objave, ki se bodo zgodile do nedelje. V tem grmu čepi več zajcev, prvič: rada berem vaše komentarje, drugič: le tako se bom spravila nazaj k rednejšemu objavljanju in tretjič: ker bo tako bolj napeto :o)



Poleg tega sem se odločila da se (vsaj za nekaj časa) preneham pretvarjati, da znam angleško. Včasih sem se zalotila, da sem želela napisati več, pa nisem, ker sem se ustrašila, da ne bom znala tega povedati še po angleško. Trapasto, vem.



Komentarji

Oseba mtka uri sporoča …
oooo, čudovite drobtinice ... že peti rojstni dan ... hvala za vse lepe drobtinice ... in še ogromno jih želim ...
Oseba Anita sporoča …
O čestitke drobtinice!

Še veliko zanimivih objav in še zanimivejših komentarjev želim!
Oseba Helena sporoča …
Vse drobtinice, ki nam jih natrosiš v fotografijah ali besedah, se me dotaknejo in pustijo svojo sled.
Čestitam za zanimivih pet let!
Oseba ime rože sporoča …
5let, :oo, čestitam in hvala za vse tole, ki deliš z nami!
Oseba Mil sporoča …
Pet let?! To pomeni, da bodo Drobtinice drugo leto zakorakale v šolo. Kako bodo šele potem zanimive in "velike". Lepo. Rada jih prebiram, se jih veselim in jih nikoli ne izpustim. Čestitke.
Oseba Andreja sporoča …
Da bi bilo tudi v naslednjih letih čimveč DROBTINIC :-))
Hvala, ker si!
Oseba mihaela sporoča …
Rada pridem na obisk in predvsem tvoje fotke so pravi balzam za dušo!!!
Oseba Vladuška sporoča …
Te tvoje Drobtinice so tako prijazna in čudovita obogatitev našega blogovskega sveta. Tvoje fotografije odkrivajo čudovite malenkosti življenja, ki se jih velikokrat pozabimo veseliti in ti nas vedno znova spomniš. Naj se še dolgo nabirajo vse te drobtinice in hranijo našo dušo.
Oseba *Urška* sporoča …
To je pa že kar lepa obletnica,zato iskrene čestitke.Tvoje fotografije in besedila so drobtinice, ki sežejo globoko v srce.
Oseba Plutka. sporoča …
V upanju na čim več drobtinic v prihodnjih letih.. TI želim vse dobro in lepo ob polokrogli obletnici. ;)
Oseba Hali sporoča …
Čestitke za obletnico, še malo pa bo treba v šolo :-) Rada imam tvoj blog, poln miline, lepih fotografij, izdelkov...tako tvojih. Vse lepo!
Oseba Bubamara šarena sporoča …
Pa, čestitke za 5. rođendan! Uživam u tvojim uhvaćenim trenucima i sitnicama koje griju dušu. Još puno rođendana proslavila...
Oseba Andreja sporoča …
Čestitke za 5 svečk. Še naprej nas razveseljuj z pisanimi objavami in seveda uživaj v tem kar delaš. Ne morem pa preko priloženih fofografij - čudovite so.
Oseba Jasna sporoča …
Od tvojih drobtinic, se lahko tak navaden smrtnik kot sem jaz, še do dobrega naje. Hvala, ker lahko skozi tvoje oči gledam tiste drobne, dragocene trenutke, ki meni v tem norem času preprosto zbežijo, ali pa- jih preprosto ne znam videti. Ob tvojih fotografijah, vrsticah in stvaritvah mi uspe celo uvideti, koliko lepega nas obdaja čisto vsak dan, le čas si je treba znati vzeti. Kako že pravijo: kdor gleda mora gledati s srcem. Tebi to vsekakor odlično uspeva. Še na mnogo obloženih miz, da bo še za nas kaj ostalo!
Oseba veverca sporoča …
Čestitke za vztrajnost pri pisanju, ker vem, kako težko je poleg vsakodnevnih obveznosti biti dosleden še pri bloganju. Po drugi strani je pa blog en tak ventilček, sprostitev in beleženje življenjskih drobtinic, ki jih z veseljem kdaj pogledamo za nazaj. Vse dobro tudi v novem letu. Kar se pa angleščine tiče :) Veš, že fotke so krasne; če bo pa koga zanimalo kaj si pod njimi podpisala, pa obstaja tudi google translate ;) lepo bodi.
Oseba K sporoča …
Čestitke, pa čeprav malo pozne :)
Oseba Anonimni sporoča …
Veš kaj, jaz pa poleg slovenske verzije vedno preberem še angleško. In se mi zdi kot dopolnitev, ker je v angl. zapisanem včasih tudi kaj kar ni v slovenskem zapisu. Poleg tega je tvoja angleščina lepo berljiva in razumljiva, včasih pa je nasploh (ne samo v tvojih zapisih) bolj izrazna - spodbujam k nadaljnemu pisanju :)
Katja
Oseba VSE DOBRO sporoča …
Draga Anja,

tvoje Drobtinice so bile moje prvo srečanje z blogerskim svetom ... in vse kar je prvo je malo posebno kajne :o))) Ko sem prvič prebrala ime tvojega bloga mi je bilo milo pri srcu in ti veš zakaj :o))) Potem so kot snežinke padajo na zemljo padale v moje srce in dušo tvoje objave in s svojo toplino in preprostostjo stalile moj takratni ustvarjalni led ... Velikokrat sem ti že rekla HVALA za to in še velikokrat ti bom ... V Drobtinicah se počutim lepo, toplo mi je in milo in napolnim si dušo in srce z lepim in dobrim in to je največ kar šteje in to si ti. Lepo je hoditi na obisk k tebi že toliko časa in kličem ti še na stotine objav in fotografije in dotika besed, pa naj bodo slovenske ali angleške :o))) HVALA TI KER SI dekle drago ...

Vse dobro tebi in tvoji lepi družinici ...

Odmevčica
Oseba Lenka sporoča …
Vse najboljše za peti rojstni dan. tudi jaz vedno preberem obe verzije in tako treniram še angleščino. Še veliko zapisov!
Oseba Tanja E. sporoča …
Tvoje drobtinice res nahranijo, čestitam ti zanje, LP:)