Odmevi


Drage moje, hvala vam.
Sploh si ne morete misliti, kako mehko so padale vaše besede v mojo dušo. Čisto nežno so jo pobožale in se nežno zaiskrile. 

V zahvalo vam pošiljam pesem, ki jo čutim kot odmev moje notranjosti 
...ritem, zvoki, melodija...
...da ne govorim o spotu...
...Islandija... tako divja in naravna...
  

Komentarji

Oseba Urškin Raj sporoča …
Ti ga pustiš z vsako svojo objavo...
Oseba Maja sporoča …
Po dolgem času (priznam) sem se sprehodila med tvojimi objavami. Tvoje fotografije me vedno navdajo z mirom. Uživam, ko vidim, kako ti v objektiv tako čudovito uspe ujeti preproste reči, ki nas obdajajo!
Srečno!
Oseba mtka uri sporoča …
o, kar diši skozi posnetek ...
Oseba ime rože sporoča …
Pomirjujoča muzika. Paše! In hudo lep mi je bil bel fantkov pulover, kapucar!
Oseba Vladuška sporoča …
Maja je dobro to napisala, tudi mene tvoje fotografije in besede navdajajo z mirom in to je ogromno vredno v vsem hrupu vsakdanjika. Krasna pesem in video.
Oseba Hali sporoča …
Pesem je magična, kot so magične tvoje objave...
Oseba VSE DOBRO sporoča …
Objem :o)))

Vse dobro ...