četrtek, 03. januar 2013

Odmevi


Drage moje, hvala vam.
Sploh si ne morete misliti, kako mehko so padale vaše besede v mojo dušo. Čisto nežno so jo pobožale in se nežno zaiskrile. 

V zahvalo vam pošiljam pesem, ki jo čutim kot odmev moje notranjosti 
...ritem, zvoki, melodija...
...da ne govorim o spotu...
...Islandija... tako divja in naravna...
  

7 komentarjev:

Urškin Raj pravi ...

Ti ga pustiš z vsako svojo objavo...

Maja pravi ...

Po dolgem času (priznam) sem se sprehodila med tvojimi objavami. Tvoje fotografije me vedno navdajo z mirom. Uživam, ko vidim, kako ti v objektiv tako čudovito uspe ujeti preproste reči, ki nas obdajajo!
Srečno!

mtka uri pravi ...

o, kar diši skozi posnetek ...

ime rože pravi ...

Pomirjujoča muzika. Paše! In hudo lep mi je bil bel fantkov pulover, kapucar!

Vladuška pravi ...

Maja je dobro to napisala, tudi mene tvoje fotografije in besede navdajajo z mirom in to je ogromno vredno v vsem hrupu vsakdanjika. Krasna pesem in video.

Hali pravi ...

Pesem je magična, kot so magične tvoje objave...

ODMEVI SRCA pravi ...

Objem :o)))

Vse dobro ...