Klika, klika pozimi se štrika


 Po dolgih tednih pletenja mi je uspelo. Končno.
Roza oblekica iz čiste alpake, neskončno mehka in neskončno topla.
Glede na to, da sem še čista začetnica v pletenju, sem prav zadovoljna. 
Slikala sem jo preden bi jo uspela oprati in lepo poravnati, zato je na nekaterih mestih silno sumljiva takole na prvi pogled. No pa tudi sicer lahko priznam, da je v procesu pletenja nastalo nekaj napak. pa nič zato. Veliko sem se naučila, še več se moram, ampak vaja dela mojstra. Zato sem takoj nasnula nove zanke. Tokrat bom poskušala narediti podobno zadevo od zgoraj navzdol.


 In ker je oblekica tako fino roza, malo svetla in malo temna, bi lahko ustrezala tudi temi tokratnega izziva v CRAFT-alnici.

 

Komentarji

Oseba VSE DOBRO sporoča …
Ej je fletna :o))) in tvoje dekletce nadvse zadovoljno kajne :o))) Ja zima je tako fina za polzenje nitke skozi prste pa naj bo pomagalo parček igel ali kvačka :o)))

Vse dobro ...
Oseba ime rože sporoča …
Čudovita oblekca. A to je tisto punčko, ki še vedno nosi samo kiklce? Navijam zate v Craftalnici...
Oseba Plutka. sporoča …
Kako je lepa. Jaz bi tudi tako. :)
Oseba Tiara sporoča …
Princeskasta, da ji ni para. Pletene oblekice so res kjut :).
Oseba Alexandra G.D. sporoča …
Kako lepa oblekica. Take bi bila tudi naša tamala vesela :)
Bolje da ne pokažem slike ker bi bilo "Teti, jaz bi tudi imela tako" :) In seveda bi teti takoj letela v trgovino po volno in... ne, ne bom nadaljevala.

Kako lepa.
Oseba Andreja sporoča …
ooo kako čudovita oblekica :-))
Čudovita mama si! Tole me spominja, ko sem bila majhnain sem imela veliko pletenih stvari. Štrikale pa so nam mami, babi, tetke, ajaj kako smo bile lepe (imam še 2 sestri) :-))
Oseba Unknown sporoča …
Jaz zelo rada štrikam ampak ima sindrom "glih tolk da ni". Vse česar se lotim je naštrikano na 3/4. Najprej je mišljeno kot jopica za novorojenčka, potem kot brezrokavnik za 1 leto starega otroka, no na koncu pa kot del rokava za odraščajočega najstnika. In edina stvar, ki sem jo uspela naštrikat do konca so bile nogavičke za nečakinjo. Super da ti takole rata naredit tako čudovite stvari. Res pohvalno in občudovanja vredno!!!
Oseba Vladuška sporoča …
Super si naredila, oblekica je prav fletna.
Oseba Marna sporoča …
Anja, oblekica je prekrasna!!! Kar cutim njeno mehkobo.
Oseba Janja sporoča …
Čudovita je. Lp
Oseba Simona sporoča …
Lušna na 10 potenco.
Oseba mtka uri sporoča …
oooh, luškana. zelozelo.
Oseba Čarovnije z male kmetije sporoča …
Čudovita!! Čestitam, vem, da si se namučila, ampak oblekica je vredna vseh pohval!
Oseba Katja sporoča …
Če oblekco po kakem slučaju vajini punci ne bi hoteli nosit, se moji dve javita za prevzem :)
Oseba Nella sporoča …
Full luškana :)
Oseba Mojca sporoča …
Niti malo ni videti, da je plod začetniških podvigov. Prava princeskolekca :)
Oseba Hali sporoča …
Čudovita!
Oseba Urška sporoča …
super luštna oblekica, moja favoritka za izziv Enobarvno pri Craftalnici! :) Srečno!
Oseba Goga sporoča …
Pridna mama, lepo je otročka obleči v nekaj svojega, lepo je tudi presedeti ob delu katero je namenjeno prav njim. Sama sem tudi pletla za moje mele junake, a so sedaj veliki in jih štrikarija ne zanima več, kar naenkrat jih vse poka :).
Pozdravček od Lili