1/52: Kar precej za prvo soboto


Sobote so mi všeč.
Zjutraj ni risank (no, vem da so, ampak se jih nismo navadili gledat) zato punci brez skrbi spita. Šolske naloge so narejene (in na tiste pozabljene, se spomni gospodična šele v nedeljo zvečer).
Sicer je potrebno malo (ahem, ko bi bilo le res) pospravit, ampak to nekako gre.
Dan mineva v ponavadi zelo dinamičnem ritmu, a brez skrbi, da se moramo vrniti domov pravočasno, da otroci naslednji dan ne bodo popolnoma odklopljeni, ko bo zazvonila budilka.
Torej, sobote so luštne.
 Zato se mi je že lani rodila ideja o sobotnem blogu. Še dobro, da sem si jo zapisala na decembrsko stran koledarja.

Prva sobota letošnjega leta je tukaj in  sobotkarije se lahko pričnejo.
Morda bo blog doživljal kakšne minimalne popravke naslednjih nekaj tednov, ampak takole na prvi uč, je to to.

* * *
 
Zjutraj sem bila sama z drobižki. Žiga je za nekaj uric skočil v naše novo gnezdo, ki začenja dobivati končno podobo. Hudo napeta zadeva, vam povem.


Po kosilu smo obiskali babico. Sedaj sta z dedom zopet skupaj.


Dan je bil čudovit. Sončen in topel.  Pravšnji za obisk živalskega vrta.


Iz živalskega vrta pa v otroški vrt, oziroma na dvojno praznovanje rojstnega dne.
Živahno, živahno.
Na poti domov pa trije zaspančki za zadnjih sedežih...



Komentarji

Oseba mtka uri sporoča …
čudovi nov sobotni blogec ... in prav tako čudovita vaša prva sobota letos ....
Oseba Helena sporoča …
Bom prihajala na obisk, ker vem, da bo zanimivo, prijetno, domače, toplo ...
Oseba Suzy sporoča …
Tvoje sobote si res zaslužijo svoj blog :)
Oseba Simona sporoča …
Zdaj se pa že veselim naslednje sobote. Čestitke za nov blog.
Oseba Andreja L. sporoča …
Super ideja, kajti tvoje "drobtinice" so res tiste prave življenjske drobtinice.
Lepo vas bo spremljati ob sobotah!
Oseba Vladuška sporoča …
Vsekakor bo zelo lepo doživljati z vami sobote, saj vem da pri vas ni nikoli dolgčas. :)
Oseba Jasna sporoča …
Jst bi se kar k vam preselila, vedno poskrbite, da vam je lepo. Potrjujem rezervacije za vse nadaljne sobote:) Prihajam na obisk!
Oseba Barbi sporoča …
Sem te že dodala v bralnik, ker me že samo tvoje slike navdušujejo, če preberem pa še besede, se pa tudi meni kakšna sobota polepša. Prijetne sobote še naprej!
Oseba Anita sporoča …
Luštno!
Prijetne sobote, za prijetno branje vam želim. :)
Oseba veverca sporoča …
This comment has been removed by the author.
Oseba veverca sporoča …
plosk, plosk, plosk! :)
tvoj 'tedenski' blog je krasen, tako da bom z veseljem spremljala še sobotnega!
jaz sem se konec leta tudi ponovno spravila v pogon, tako, da bo veverca zopet delila svoje vsakdanje zadeve na svojem blogu.
lepo bodi, uživaj v bloganju!
Oseba Hali sporoča …
Kakšna krasna ideja! Lepo in super prva sobota je bila!