Žurerka



Odločila sem se, da za nekaj dni podaljšam svojo bonbončkasto igro in bom žrebala dobitnico darilca v petek.

Komentarji

Oseba jagodka sporoča …
joj, kakšna luštna pujska :)
Oseba Katja sporoča …
Meni je pa grozljivaaaaa :(
Sezuj jo, prosim, ubogo pujso :)
Oseba Anja sporoča …
Ah, daj no, meni se je zdela pa čist odbita, ko sem jo našla na mizi. Naša gospodična N ima pač svoj smisel za humor, haha.
Sicer pa, če ti je v tolažbo, smo jo takoj po fotografiranju sezuli :o)
Oseba Hali sporoča …
:-) ja za silvestrovanje se je treba urediti .-)
Oseba veverca sporoča …
Luštn se je 'upedenala'.
V izogib nesporazumom lahko naslednjič napišeš, da med snemanjem nobena žival ni bila poškodovana ;)
Oseba Katja sporoča …
A šolenčki so od Barbike - se mi zdi, da ima naša A. ravno ene take vijoliče kot pujsa za prvi dve nogi?! :)
Oseba elizabeth sporoča …
princess piggy!
:)