Sneg


Krasno nas je zamedlo, kaj ne?
Na vrtu imamo snežno kraljestvo. Deda je naredil sneženega vladarja in za njim se vijejo skrivni rovi in drsalnice. 
Gospodični bi lahko kar ožela, ko sta prišli noter.


In da ne boste mislili, da sem pozabila. Žrebanje je bilo. 
Gospodični sta izžrebali vsaka eno ime in en listek sem potegnila iz košarice jaz.
Tri je tako lepo število, pravljično.
In srečna trojka je:
Čestitke drage moje!
Vsem skupaj pa hvala. Super ste!



Komentarji

Oseba Anita sporoča …
Tudi mi smo naredili podobnega. :)
In tudi mi smo dali potem vsa oblačila direkt v sušilec. :)

Čestitke izžrebankam.
Oseba ime rože sporoča …
Hura za sneg! Naj živi zima in rdeča lica otrok, ko premočeni pridejo v hišo,...
Oseba Andreja sporoča …
Luštno ste se poigravali :-))
Oseba Vladuška sporoča …
Pri vas je tudi zunaj pisano in toliko snega je zakon :) In nagradico sem dobila, jupijej :) Hvala, hvala. Grem takoj napisat mail :)
Oseba veverca sporoča …
:D prvič v življenju sem bila za nekaj izžrebana! jeeee!
ps: ja, sneg je zakon. samo večkrat po malo bi ga moralo bit, da bi jaz enakomerno trenirala mišice, ker danes me po triurnem včerajšnjem kidanju tako bolijo roke, da je že tole tipkanje napor... kampanjsko treniranje ni v redu ;)
Oseba VSE DOBRO sporoča …
Poljubček rokici, ki me je izžrebala :o))) Krasno snežno pravljico imate pri vas na vrtu :o)))

Včeraj sem razmišljala le kako je sedaj všeč ta bela odejica mojemu motovilcu na vrtu in zimski solati in kako dolgo je še do takrat, ko se bomo lahko sladkali s temi dobrotami :o)))

Vse dobro ...
Oseba Simona sporoča …
Kakšen lep snežak. Naj vas še dolgo razveseljuje.
Oseba Tiara sporoča …
Joj kako lepa ptičja hiška... Uživajte v zimskih radostih.
Oseba Hali sporoča …
Kakšen lepotec, ptičke imajo luštno krmilnico in seveda čestitke nagrajenkam!