ponedeljek, 21. januar 2013

Hitreje, kot bi rekla: Štrikam novo oblekico



Tale je pa kar poletela s pletilk.
 

9 komentarjev:

Ann pravi ...

Very cute! And just what you need to be wearing in this cold cold weather. I haven't managed to comment lately Anja but I always love to see what you've been up to and what you have created for your beautiful family. And of course I just love to see the photos of your lovely home and the surrounding countryside.

Hali pravi ...

Uauuu tole ti gre pa res expresno in exspresno lepo je!

Martina pravi ...

Krasna oblekica za malo princesko...Pa ravno prav topla za te mrzle dni

Andreja L. pravi ...

Pridna!
Lepa je in lepo ji pristoji :-))

Vladuška pravi ...

Krasna je tudi tja. Hkrati se ti kar tukaj zahvaljujem za darilce, zelo mi je všeč :)

Saša/Lunaspi pravi ...

Obe oblekici sta čudoviti.

Tiara pravi ...

Tele tvoje oblekce so pa res kjut in ko jih gledam me že kar prsti srbijo in me vlečejo v štrikanje... Mogoče se pa tudi jaz lotim kakšne za našo princesko :)

ODMEVI SRCA pravi ...

Ej so pridne tvoje roke in predvsem hitre :o)))

Tudi jaz kličem en velik, velik HVALA za darilce, ki je zelo všečno :o)))

Objem ...

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Spet ena krasna oblekica! Res si vir navdiha, že razmišljam v to smer...

Lp