Beseda letošnjega leta


Ideja sicer ni zrasla na mojem zeljniku, ampak sem v trenutku, ko sem jo prebrala, vedela, da je to to, kar sem iskala. Takoj se je vse postavilo na svoje mesto. 
O čem govorim?
Govorim o besedi.
 Beseda, ki te spremlja celo leto, na katero se spomniš, ko dvomiš, ko ne veš kako naprej, beseda, ki vodi in usmerja.


Moja beseda letošnjega leta je poenostaviti.
Ker zadeve v resnici niso tako zelo zapletene in tudi če so zapletene, se jih je potrebno lotiti sproščeno. Kar je seveda lažje reči kot storiti, ampak vsaj poskusim lahko.
Tudi domače okolje bi si rada poenostavila. Na psihični in predmetni ravni. 
Ali ima smisel, da se žrem,  za reči, na katere nimam vpliva?
Ali ima smisel, da se žrem, kaj bo, če bo?
Ali ima smisel, da se žrem, ker nisem pripravila večerje, ki bi sodila v sam vrh najbolj zdravih primerkov obrokov? 
Nima smisla.
Saj žrla se bom še naprej, ampak manj. Ker mi pomaga, če si rečem, da delam tako, kot se mi zdi prav. Da delam po svojih najboljših močeh in da je to moje življenje in moja resnica.
 

Kaj pa ve? Imate besedo ali imate zbirko novoletnih zaobljub?



Komentarji

Oseba Cinnamon and Thyme sporoča …
Novoletnih obljub letos res nimam. Sem jih pa imela prejšnja leta, ampak ponavadi ni bilo nič iz tega.... Tole z besedo se sliši res zanimivo. In veš, izbrala si lepo besedo :). Moram tudi jaz malce premisliti...

Pozdrav,
Ana
p.s. Fotke so čudovite.
Oseba Kristina sporoča …
Beseda, ki bi si jo morala izbrati vsaka mama ali ženska - zdi se mi, da mnogo preveč funkcioniramo na gorivo "krivde". Jaz si besedo izžrebam - seznam sem dobila na nekem ameriškem blogu več let nazaj. Letos imam "courage".
Sicer pa čudovite fotke.
Oseba Andreja sporoča …
Krasne fotke; trije različni ptički v kratkem času, kajne. Le kaj je še priletelo k vam?
Jaz si novoletnih zaobljub nikoli ne delam, brez veze, kar bo pač bo!
Izbrala si pravo besedo :-)) Všeč mi je!
Oseba Simona sporoča …
Super beseda in tudi moje novoletne zaobljube se sučejo okoli nje. Čeprav jih do prebranega tvojega zapisa nisem znala poenotiti. :o)
Oseba Vladuška sporoča …
Dobro besedo si izbrala. Zase bi težko rekla, da si zastavim zaobljube, bolj neke sklepe, ki si jih zastavim skozi leto. Jaz bi si verjetno izbrala umirjenost. To je ena izmed stvari, ki sem jo začela uresničevati že v preteklem letu in s pomočjo avtogenega treninga mi gre odlično od rok. Sem zelo ponosna nase in sedaj se namesto vsaki dan, razburim samo še enkrat, max 2x na mesec. :) Vsekakor velik napredek in ugotavljam, da je življenje veliko manj stresno in prijetnejše :) Posledično se tudi manj sekiram za stvari, ki jih ne naredim tako, kot bi bilo treba. No, lepo sem se razpisala :)Želim ti obilo poenostavitev! Lepo bodi.
Oseba VSE DOBRO sporoča …
Tvoje pisanje sem prebrala že včeraj in sem potem razmišljala o besedi ... in sem jo našla: pogum ... še danes zjutraj sem razmišljala, ko sem hodila po cesti, katero besedo bi uvrstila vsaj na prva mesta in ja, zame bi bil to POGUM ...

Lepa objava in kot vedno krasne fotografije ...

Vse dobro ...
Oseba helena sporoča …
Ojoj, nimam ne enega, ne drugega in mogoče sem lahko kar srečnica, ker se pač bolj malo sekiram. Zdaj. Včasih ni bilo tako in verjamem, da te izkušnje tudi malo obrusijo, da dobiš tršo kožo. Ja in potovanja v dežele in med ljudi, kjer turizem še ni tako razvit, kjer imaš stik z vsakdanjimi ljudmi in njihovim življenjem; ko si rečeš in jaz se sekiram kako se oblečem, kako izgledam, katero krilo bom danes navlekla, kaj bodo rekli sosedje,..... sama butasta navlaka, ki nam "smeti" življenje.

Fotke so pa carske!!
Oseba Hali sporoča …
Nimam zaobljub, poenostavljam si življenje, tao kot ti.Ker enostavno v tem času drugače ne ge.In nam nič ne manjka, le bolj zadovoljna mama/žena, /hči/ sestra sem :-)
Oseba elizabeth sporoča …
hello little birdies!
i love the chickadees with their little black caps - they are my favorite bird. :)
Oseba veverca sporoča …
:)
jaz sem svojo besedo takoj izbrala - POGUM. Potem pa sem najprej vse komentarje prebrala in ugotovila, da nas ima kar nekaj to besedo za letošnjo mantro. Torej, punce, pogum!
PS: Novoletnih zaobljub niesem delala, samo pa na novega leta dan izvlekli vsak po eno angelsko karto, in izrek naj bi te spremljal celo leto. Na moji je pisalo: "Imate mnogo darov. Naj vam pozlatijo življenje." Se mi zdi lepa spodbuda za celo leto; zato sem pa tudi dodala pogum ;)