kcwc fall 2012: day five


Obljuba dela dolg. 

Včeraj sem rekla, da moram iz revije vzeti nov kroj... pa se mi ni niti pod razno ni dalo ubadati s tem. Pravzaprav sem si že nekaj časa želela nagruntati kroj za blazno simpatično oblekico Gospodične N (ki je kljub svoji barvi izredno priljubljena, kar pomeni, da mora biti mega udobna).
Poštar mi je pomagal z ravno prav velikim kosom papirja in kroj sem imela v nekaj minutah. Blazno fajn, vam povem.



 Sledilo je izrezovanje motiva. Jah, zaradi njega se je vse skupaj spot začelo. Oblekica je za velikost do pol leta, Gospodična N jo je našla v trgovini z rabljenimi oblačili in ker zna mami šivat, je šla z njo domov. Tako je to. 

  Ampak mami ni tako zelo sigurna v svoje spretnosti, kot bi si kdo mislil in zato sem naredila najprej testno oblekico. Iz nekega ne tako zelo čudovitega blaga (ker nima niti nitke roze, seveda). Pa je bila mala gospodična vseeno nad oblekico navdušena in je hitro ugotovila, da je to oblekica za divjat.


 Potem pa veliki finale.
Šivanje rozike.
Asistenti na svojih mestih, vsi prisebni in prisotni... gremo.


Taaaa - daaa!


 Promise is a promise.

Miss N woke up with a big smile on her face. I was going to be a new-pink-hello-kitty-dress day.
First I needed to get the pattern. Miss N has this really lovely brown dress that she loves to wear (despite the color). To get this pattern was on my to-do list for quite some time. Now I don't know why I waited so long. Funny.
So I have a really perfect pattern for cute, comfy dresses, tops or aprons... fantastic, I tell you.

Sewing was fun.
First I made the testing dress just to make sure that everything was OK.
Perfect!
Then the real thing!
Perfect again!

I just love this pattern. It's so easy the dress is finnished in less than half an hour (without embroidery, appliques...)
Hello Kitty applique was her wish, so don't judge me for that one :o) I'm Mum. 

I can feel in my bones that I'll be sewing more with this pattern.



 Happy Friday!




Komentarji

Oseba Hali sporoča …
Bravo prekrasna je!
Oseba ime rože sporoča …
Z velikimi črkami BRAVO! Najbolj mi je všeč tista rožica in gumbek, Hello Kitty je pa itak taglavna :)
Oseba mtka uri sporoča …
hehe, rozika bo pa za posebne trenutke ... no, tudi malo za divjat najbrz... zelo lepo ..
Oseba Vladuška sporoča …
Pri vas pa se dogaja in šiva in kroji. Super si.
Oseba Anonimni sporoča …
Lepo