kcwc fall 2012: day two


Čira čara in pack se ne vidi več :o)

Covering stains with circles.





Že nekaj časa zbiram pogum, da bi naredila krila za moji gospodični. Verjetno ima vreča poguma  luknjo, ker ga še vedno nisem zbrala dovolj. Sem se pa danes lotila šivanja kril iz raznoraznih ostankov, zaradi katerih me ne bo bolela glava, če kaj zamočim. 
Kar v redu so uspela, za naslednjič pa moram upoštevati
- vsaka naslednja vrsta mora biti druge barve
- peresni trakovi morajo biti kar se le da enaki
- natančno izmeri dolžino  iztegnjenih rok

K šivanju kril se bom prav kmalu vrnila, saj me čaka metuljčkov rojstni dan. V tolažbo mi pa je, da mi ne bo potrebno šivati peres :o)



 Wings for my little girl.
It was fun sewing them, although I did some mistakes. I sure will not make them again, when I'll be sewing more wings for a birthday party in near future. 


Komentarji

Oseba ime rože sporoča …
Kako ljubko, kot vedno pri tebi, Anja. Lahko bi se povezali skupaj kot KCWC.SI ekipa,... še kje katera?
Oseba Cinnamon and Thyme sporoča …
Luštno! :)
Oseba Anja sporoča …
Hej, super ideja. Jst sem za!!!
Oseba Ksenija sporoča …
Res lepe stvari. Mne bi zanimal ta KCWC, mi lahko katera napše kaj več o tem?