kcwc fall 2012: day four



Gospodična N me že nekaj dni zasleduje z malo oblekico s podobo Hello Kitty in me prosi, da jo izrežem in jo prišijem na novo oblekico (torej tisto, ki jo bom še sešila). Blago imam izbrano, pa danes vseeno ni bil Hello Kitty dan. Bil je dan za sovico.
Gospodično N sem pregovorila, da bova danes preizkusili kroj in če bo v redu, bova jutri sešili roza oblekico z mačjim motivom. 
No, kroj mi ni najbolj všeč, tako da bom jutri morala vzeti novega iz revije. 
Nič zato, oblekica je vseeno luštna in Gospodični N je zelo všeč. Motiv sovice si je sama izbrala in mislim, da je prav posrečena. Diši po zimi :o)
Med fotografiranjem je bila Gospodična izredno razpoložena.
Na spodnji sliki je slikana kot polh.
Možnost sem imela fotografirati tudi njen nasmeh morske deklice.
Pa najrazličnejše baletne položaje.
Majhne deklice so tako čarobne.


 I made a lovely winter owl dress for Miss N today.
She wanted Hello Kitty dress, but today wasn't Kitty day. I talked her into blue dress and she could choose the picture for me to embroider.
Of course I had to promise her to make the Hello Kitty dress tomorrow.

 Winter Owl dress is a perfect dress for allsorts of art project, for dancing and playing. It's soft and comfy. I need to modify the  pattern a little bit for (possible) future sewing. 



Komentarji

Oseba ime rože sporoča …
ooo, ko bi gospodična N. vedela, kaka velika frajerka bo s sovico,... in malo manjša s Hello Kitty :)
Oseba McCrafty /Klavdija sporoča …
Krasen motiv in lušten model ...me veseli, da ni samo pri nas tako, da iz premajhnih ooblačil izrežemo motive in našijemo na večja oblačila :)...še posebej prav je prišlo, ko so se na spalnih srajčkah zbrisali motivi, pa sem čez našila nove :)