kcwc fall 2012: day three


Že kar nekaj vode je preteklo odkar sem sešila oblačilo iz kosa blaga in ne iz nekega drugega oblačila. 

Blago prihaja iz podedovanega blaga od Žigove babice. Nimam pojma kakšna je sestava, vem pa da izredno lepo pade, ni ga potrebno likati in občutek imam da ima v sebi nekaj bombaža in nekaj volne.
Bilo ga je ravno dovolj za krilo, ki sega Gospodični G malo čez kolena. 
Sivino blaga sem popestrila s trakom spodaj in lisičko, ki sem jo izvezla z bež nitjo.
Pravzaprav me je imelo, da bi takoj naredila podobno krilo še zase, pa nisem našla primernega blaga.


A A-line skirt for Miss G.
I used a lovely grey fabric. Falls wonderfull, no need to iron and I'm guessing that it has at least some cotton and some wool in it. I had just enough of fabric to make this skirt.
To give it a little more girly look, I added cute floral bias tape and a fox embroidery. 
I think I'll make one for myself as well...


Komentarji

Oseba Bubamara šarena sporoča …
Lepo lisičko si naredila in res popestri krilo.
Oseba Marna sporoča …
Presladko je tole krilce. Res, izjemno mi je vsec in tudi jaz bi taksnega oblekla. Cestitke za idejo in izdelavo.
Oseba K sporoča …
Čudovito krilce! Jaz do tega, da bi za našo sešila kakšno krilce, nisem prišla nikoli - še tistih nekaj, ki sem ji jih kupila, ni nosila ... sicer pa, bogi otrok, tudi zgleda ni imel nikoli takega. Saj ne, da sama nimam kril, ampak so vedno hlače tiste, ki jih najprej vzamem v roke.
Oseba VSE DOBRO sporoča …
še jaz bi nosila takšno čudovito krilce ... prelepo je ... ti si res prava mojstrica ...

Vse dobro ...