kcwc fall 2012: day seven


To bi morala biti včerajšnja objava, pa ni. Razlogov je več, prav noben pa ni zabaven, zato boste ostali brez njih.
Majčko sem uspela delno sešit. Manjka ji ovratnik. Šivanje je bilo izibizi in ker so pri nas majčke potrošen material (na rokavih so prav vse slej ko prej zaflekane od flomastrov, ki se kljub obljubam ne sperejo popolnoma niti pri 60' še manj pa pri 40'), bom majčk naredila še nekaj. 

Here it is. A reglan shirt an old T-shirt and some stretchy  fabric. I like it. It's comfy and easy to put on and off. Just what my girls need. I'll be sewing more of this.
 

Teden šivanja lahko zaključim s hlačami. Še dobro, da sem včeraj zaspala, ker sem bila danes potem spočita in sem globoko zajela sapo, malo parala, malo rezala in malo šivala, pa so bile tudi hlače gotove. Kroja ne bom še enkrat uporabila. Moram najti kaj bolj simpatičnega.

Here we go, last post of Autumn KCWC. It was fun and I'm very very very pleased with my work.
 Even Little B pants are finnished. Yay!
 


Tako KCWC je uradno zaključen. 
Šivanje se nadaljuje.
Danes sem se že igrala z novim krojem za palčke in vile. 
Upam, da vam bom kmalu lahko pokazala, kaj sem ušpičila :o)



And some sneek peek for the end :o)


Komentarji