kcwc fall 2012: day six


 Danes se šivalnemu stroju nisem približala niti na deset metrov. Kljub želji mi ni uspelo. Delo na stanovanju, vožnja otrok na rojstni dan in nazaj, pospravljanje omare, shranjevanje zelenjave z vrta itd. so mi vzeli skorajda ves čas.
No ja, jutri je še en dan. Zadnji dan dogodka 'šivanje za otroke'. Morda mi bo uspelo zarezati v kakšen kos, ki sem ga pri pospravljanju omare izločila in namenila za predelavo. Cela škatla takšnih oblačil se mi je nabrala.
Že vidim nekaj majčk za vse tri otroke, pa hlače za Malega B.
Po jasnih navodilih, ki jih najdete tukaj, sem pripravila kroj za majčko. Jutri...

Danes pa bom naredila še nekaj vrstic na obleki za Gospodično G... me prav zanima ali bo tale reč nosljiva.



Sadly I wasn't able to sit behind my sewing machine today. Not even for a minute. My day was ful of working on our new appartment, driving kids to birthday party and back again, sorting clothes in my wardrobe...
I hope I'll have more luck tomorrow. I have a box full of clothes that are ready for some recycling. I even manage to get the raglan shirt pattern (using this great tutorial). I'm all set for last day of KCWC.
Today I'll make few rows of Miss G dress, watch a movie and fell asleep :o)

Komentarji