Sobotno vrtnarjenje / Saturday Garden Journal


 Od zadnjega obiska vrta se je močno povečalo število gob in kopriv :o)
Gobe rastejo poleg starega jesenovega štora, koprive pa ob otroški uti in kompostu.
Lotila sem se tistih ob otroški uti, jih zmetala ven in pripravila res simpatično rožno gredico. V zemljo sem že zakopala čebulice pomladančkov, pa dva grmička sem prestavila v nov domek. 
Seveda sem bila obveščena, da sem se lotila najbolj nujnega opravila, ampak moški pač gledajo po moško, me dame pa vemo, da so rože vsekakor izredno pomembne in da je čisto vseeno ali bi očistila zelenjavni vrt danes ali pa ga bom jutri (pa ga ne bom). Poleg tega je čisto drugače puliti ven štrclje cvetače, če veš, da v bližini v zemljici že počivajo mali tulipančki in si v mislih predstavljaš, kako čudoviti bodo čez nekaj mesecev.  Pa recite, če ni res :o)


It was a beautiful day. Sunny and warm.
It was a perfect garden day.
I was working on my new flower bed, putting in tulips buds and daydreaming.




Jagode še vedno zorijo. Ali ni to čarobno? 

Just look at this sweet strawberry. Isn't it magical?


 V tem tednu sem:
-porezala rdečo blitvo
- pobrala še zadnje rumene fižole in feferone
- porezala cvetačne liste in jih dala v skrinjo (mali eksperiment)
- opazila, da bo brstični ohrovt kljub vsemu nekaj naredil

 


Komentarji

Oseba veverca sporoča …
Ančka, a bi mi lahko prosim povedala, kaj za ena sorta je tisti skrajno dolgi (stročji) fižol, ki si ga pobirala nekaj tedno nazaj? Tast se ga spomni iz otroštva in bi ga rad spet vsadil.
Lepo met.
Oseba Anja sporoča …
Oj, Veverca, fižol se imenuje dolga vigna: http://www.kalia.si/sl/clanki/clanki/zelenjavni-vrt/569-dolga-vigna-zanimiva-strocnica
Res je mega fižol.