kcwc fall 2012: day one



Jp, spet šivamo :o)
Eno uro na dan, cel teden.
Pripravljenih imam kup oblek, v katere bom zarezala in kup blaga, ki nujno potrebuje mojo pozornost. Čas pa bom namenila tudi oblačilom, ki jih dekleti ne nosita tako radi. Z različnimi okraski, aplikacijami jih bom poskusila narediti bolj privlačna za njune oči. Upam, da mi bo uspelo.

V nastajanju so hlače za Malega B. Kroj prihaja iz Ottobre Design-a, blago pa iz zaloge odvečnih oblačil, torej oblačil, ki so se jih lastniki naveličali. Kavbojke in spodaj patent bombažnega puloverja. Tokrat sem prvič dodala patent in se mi zdi zelo simpatično, ker lepo stisne skupaj.
Jutri jih bom dokončala in vam jih pokažem. Obljubim, da bo tudi fotka bolj prijetna očem, kot danes. Prehitro je prišla noč in mi ni uspelo slikati na dnevni svetlobi.

Uživajte in oglejte si še druge kreacije tukaj.


  Here we are again. Behind the sewing machine. Singing along with the gentle sound of little needle sewing, sewing, sewing. 
It's KCWC!

I started this week with pants for Little B.
I'm using old jeans and sweater.
I'll finish them tomorrow.

See you soon.


Komentarji

Oseba mtka uri sporoča …
super ideja. in zdaj bo mali B. imel pulo-kavbojke :)