Sprehod med zvončnicami / Bluebells walk

Punce / Girls
Gnezdo v zapuščeni luknji v tleh. / A nest in the hole in the ground.
Hrastova šiška / Oak apple
Gospodična G / Miss G
Vsi odtenki zelene / All shades of green
Poglejte ta prijazen obrazek drevesnega palčka / Look at this friendly face of a tree dwarf.
Najdete ptička? / Can you find a bird?


Komentarji

Oseba Amy sporoča …
oh wow! i saw the bird right away! I love the shades of green picture!
Oseba storyteller sporoča …
Pozdravljena! Na tvoj blog sem priklikala čisto po naključju. Na google.images sem namreč iskala sliko na temo "šivati"/"šivanje". Moram pa reči, da sem nad tvojim blogom navdušena! :)

Ker si ustvarjalana in imaš objavljene res lepe fotografije, se najprej nisem mogla odločiti v katero (svojo) kategorijo naj te dodam. Pa je prevladalo ustvarjanje, torej kategorija "creative bedtimestories" :) Oprosti za to moje nepotrebno pisa(rje)nje!

Vsekakor se še oglasim! LP
Oseba dekca sporoča …
- Kje je ptiček?
+ Ne vem.
- Ja, tule je, čisto majhen, poglej.
+ Točno tako, bravo mami!
Oseba Anonimni sporoča …
Drevesni palček je nekega dne sklenil, da bo povedal pravljico vsem, ki se bodo ustavili tam blizu in povem ti, da je bilo pravljic za celo popoldan.
mami
Oseba Anonimni sporoča …
Hotela sem reči za celo knjigo.
mami
Oseba Unknown sporoča …
You have the sweetest posts! I love the bird on the tree!
Oseba Anonimni sporoča …
O, kako lepo! Vidim, da uživate.

Lp, Mojca in Anžej
Oseba Tina - omme i London sporoča …
Your pictures are beautiful! I love the bluebells and the very first picture.