To je ... kar me spominja na mami - This is... what reminds me of my mum

Tokratna tema blogerske igre This is... (v originalu This is...), je prišla kot naročena. Tema je bila določena zaradi materinskega dne, ki so ga imeli Angleži v nedeljo, ustreza pa tudi mojemu trenutnemu razpoloženju povezanem z domotožjem (čeprav imam čas zanj tako ali tako le kadar gospodična N spi in se gospodična G zabava z mačko).

Torej, kaj me spominja na mami...

I'm late posting this weeks theme, but there's so much going on right now. What remind me of my mum...

...zapestnica iz jantarja, ki mi jo je dala na letališču za srečo...
... an amber bracelet she gave me on the airport for good luck...

...knjige...
...books...

...race...
...ducks...

...marjetice...
...daisies...


...veter, ker takrat zaslišim njen glas: Sta dovolj oblečeni?...
...wind. That's when I heard her voice: Are they dressed warm enough?...


...bolšjak...
...car boot sale...
...razmetana soba. Po dolgih letih truda se je sprijaznila, da pri meni pač ni pospravljeno...
...messy room. After years of trying she gave up on me. I'm not good at keeping rooms in order. I call it creative mess...

Komentarji

Oseba Anonimni sporoča …
Ni kaj, mene pa spominja nate prav to kar imam zdajle okoli sebe, nič ne pospravljam, vse je tako kot je bilo, ko ste šli. Knjige na tleh, lončki na kavču, igrače na omari. Amapk ne samo vaša, tudi moje reči.Mega lepo,kot da ste šli v park in pridete čez pol ure nazaj.
Ampak kosilo bo vsak čas in čas je da pridete hitro za mizo.
mami
Oseba dekca sporoča …
Živjo! Me veseli, da ste srečno prispeli v novo začasno bivališče, za katerega vam, želim da bi ga čimprej začutili kot dom, kljub temu, da je mami in ostala družina daleč. Pa saj je daleč samo fizično, a ne..