To je... nekaj kar imam, pa še nisem uporabila / This is ... something I got, but still haven't used

No, ob tem naslovu se je pa moj dragi samo zasmejal... Moja posebnost je namreč kupovanje ali bolje zbiranje najrazličnejšega umetniškega materiala. Barvice, blago, bloki za skeciranje, čopiči ... leži lepo v moji omari in čaka na navdih. In ko ta potrka na vrata odprem omaro in je vse kar potrebujem (ali vsaj velika večina) tam. To mi je všeč.
Še bolj mi bo pa všeč, ko bom tole leseno slikarsko stojalo vzela iz škatle... :o)


Hearing this title made my housband smile... I'm the queen of collecting art, craft material like paints, paintbrushes, pencils, sketch pads, fabric, ribbons... That's all in my cabinet waiting for an inspiration. I love to have everything at hand - or at least most of the things I need when I get the idea.
This poor little stand is still in an original box... waiting...

Komentarji

Oseba dekca sporoča …
Glede na skice, ki si jih pokazala, se že veselim dne, ko bo na vrsto prišlo tudi tole slikarsko stojalo.
Oseba Anonimni sporoča …
Jaz sem imela nekoč pisalni stroj in čakala dan, ko bom lahko začela pisat nanj.
Pa naj ti povem, da so prišli prej ven računalniki, kot da bi kaj resnega napisala nanj.
In kaj hočem reči? Začni čim prej.
lp mami