Macro užitek / Macro bliss

Še vedno sem tukaj, čeprav imam glavo tako polno najrazličnejših reči, da se sploh ne morem zbrat in kaj pametnega napisat. Vas že slišim: Aja, do sedaj si pisala pa pametne reči? Se bom pretvarjala da vas ne slišim :o) Naj vam najprej pokažem krilce, ki sem ga sešila za gospodično G. ravno prav toplo je za te smešne aprilske dni, čeprav je že maj.

I'm still here, although my life is so chaotic at the momemt I can' t get my mind straight and write sometking with sense.
However, this is the skirt I was talking about. It's perfect for this funny April weather we have although it is already May.


Spodnji posnetki so z družinskega prvomajskega srečanja na vikendu. Stric si je kupil nov fotoaparat. Kakšen užitek! Kot lahko vidite sem se igrala z gumbom za macro slikanje :o)
Next shots are from family meeting. My uncle has bought a new camera. What a bliss! As you can see I was playing with 'macro' button :o)

Komentarji

Oseba Amy sporoča …
That skirt is adorable! We have been having funny weather too, it just does not seem to want to warm up!
Oseba Anonimni sporoča …
Hi Anja, Wjat a very pretty little skirt!
I'm thinking of you and sending good wishes your way. I know you have a lot going on!
Hugs,
Cookie
Oseba Anonimni sporoča …
tretji ali pa četrti (kdo bi štel koliko jih bo še:-)poizkus
Oseba Anonimni sporoča …
Torbe so prekrasne. Ne morem se odločiti, katera je najlepša.
Oseba Unknown sporoča …
Anja, the skirt is adorable! She is so delightful in it! And your macro shots are amazing. I just love macro!
Oseba dekca sporoča …
hojla. ful lušno krilce. meni pa šivanje kar ne gre in ne gre. aha, glede angleščine - valda je tvoja bleščeča, že mora bit, če prevajaš (mi je povedala mami), meni se vsekakor zdi. ej, kako se nardi to, recimo ko omenim tvoj blog v postu, da če klikneš na njega, da se odpre - a sem to sploh razumljivo vprašala?!
Oseba Angela sporoča …
Oh such beautiful photos and most gorgeous skirt!

Thank you for joining This is!! I've added you to my blog roll!

Angela x