Eye Spy...

...“a discovery”
... odkritje

Med brskanjem, iskanjem, zasledovanjem primernega odkritja, ki bi bil primeren za objavo sem odkrila, da vam še nisem pokazala čudovite punčke, ki mi jo je poslala Heather. Kako se je to lahko zgodilo?
Torej, naj vam predstavim ... hm, novo odkritje, punčka je še vedno brez imena. Gospodična G je v naši hiši tista, ki podeljuje imena in se še ni domislila primernega. Zato ima punčka zaenkrat veliko imen, pravzaprav vsak dan drugega. Kakšno ime se jo drži tudi več dni. Meni pa je najbolj všeč Trobentica. Tega sem ji izbrala jaz in jo potihem tudi tako imenujem. Ali nima čopkov kot trobentici?

While searching, digging, looking around for a great big discovery to share vith you, I discovered that i still didn't tell you about a lovely doll that I get as a giveaway prize from Heather. How could that happened (me not posting about her, I mean... oh well, being a giveaway winner is also something unbeliveble.)
Well, let me introduce you to ... oh, another discovery... our sweet doll is stil nameless. Miss G is the one who is responsible for giving names, but she still didn't find the right one. So Doll has a lot of names, one each day.
But please, don't zhink that I don't have a name for her from the first day she has arrived. She is Primrose (psst, don't tell Miss G, she is having such fun choosing her a name). Her hairstyle reminds me of two yellow primroses.

Miži, kot bi jo slepilo pomladno sonce. / She is keeping her eyes shut like a warm spirng sun is blinding her.

Ja, radi imamo našo Trobentico. Hvala, Heather! / Yes, we love our Primrose. Thank you, Heather!

p.s Ste včeraj ugasnili luči? Mi smo se - šli smo spat. Pa kako se je prileglo iti za spremembo ob devetih v posteljo.
p.s. Did anybody join in earth hour last night? We did - we slept through it.

Komentarji

Oseba dekca sporoča …
Dve luštni punčki!
Ja, mi v bistvu zadnje čase redno hodimo spat že pred deveto, kar vsi štirje..
Oseba bumblebird sporoča …
Oh the adventures she will have!
I am so glad she is at home with you...
Thank you!
Oseba Elizabeth sporoča …
what a sweet little girl, with a sweet little doll! lucky you!
Oseba Anonimni sporoča …
Je gospodična G že izbrala ime? Priznam, Trobentica ji res pristoji!
Anžej je šel tudi spat že (davno) pred deveto, midva pa pogosto prižgeva sveč(k)e, ki se jih je v preteklih letih dosti nabralo, in uživava - tako tudi ta večer.

Pozdravi svojo malo družinico!
Lep, čeprav deževen dan vam želi Mojca