ponedeljek, 30. marec 2009

Trenutek v marcu / Just a minut in March


Rišem... in še več opazujem risanje mojih deklic.
Drawing... with my girls.

***

Poslušam... ptičje petje navsezgodaj zjutraj.
Listening... to a sweet spring birdsinging.

***

Opazujem... cvetoče veje v vazi.
Observing... the blossom in my vase.

***

Berem... pravzaprav sem že prebrala The Invention of Hugo Cabret Brian Selznick. Po Potterju sem težko našla knjigo, ki bi me pritegnila in sem tičala nos v vzgojne knjige Elizabeth Pantley. Potem pa je k nam prišla ta knjiga... Uživala sem... prekratek čas, kajti prebrala sem jo v nekaj dneh.

Reading... The Invention of Hugo Cabret by Brian Selznick. I had a hard time finding a book to read after Potter. I was reading Elizabeth Pantley for sime time and then this book came into our home. Reading it was pure joy... it only lasted for a sort time - I have read it in few days. Any suggestions what to read now?

***
Čakanje... na zdravnika na urgenci. Oči ima dve zlomljeni rebri.
Waiting... for the doctor at the ER. My father has two broken ribs.

***
Želim... si sonca...
Wanting... sun...

***
Visit Jen for more Minutes.

7 komentarjev:

MarikaGabez pravi ...

Lepe fotografije in držim pesti za očeta.

Po soncu pa tudi jaz hrepenim.

Sarah pravi ...

Lovely pictures!! I do love art with the little guys!!!
I just finished Eat, Pray, Love and really enjoyed it!! Have a great week hon!!! Sarah

Maja pravi ...

Želim ti sonca in zdravje očetu!

Anonimni pravi ...

Ja, ubogi oči, kaj se je pa zgodilo? Želim mu čimprejšnje in popolno okrevanje!
LP Dekca neprijav.

BojaMoja pravi ...

Pridni prtski tvojih deklet :)

Očetu pa želim čimprejšnje okrevanje.

Elizabeth pravi ...

wanting what you want!

hoping your father will heal quickly.

polonap pravi ...

Anja!
Kako popolne fotografije!

Najboljša?
Barvni Artwork tvojih deklic.

POPOLNA