torek, 03. marec 2009

Zeleni teden, drugi dan / Green week, day two

Zelena v moji delovni sobi / Green in my studio

Blago, ki čaka da bo postalo oblekica... / Fabrics that one day will become a dress...

Volna, ki čaka da bo postala jopica... / A yarn that one day will become a cardigan...

Palček, ki čaka na prijateljico. / A dwarf that waits for his friend.

Begonija, ki me je pričakala v trgovini in veselo odšla z menoj domov. / A begonia that waited for me in the shop to go home with me.

9 komentarjev:

Elizabeth pravi ...

i really like that little dwarf! and what a beautiful begonia!

polonap pravi ...

anja, šeeeeee!

ODMEVI SRCA pravi ...

... Če bi ti sedaj lahko napisala kako sem vzdihnila zraven fotografij :o))) Prava pomlad veje z njih ... oblekica in jopica bosta prelepi ...

K pravi ...

Anjin zeleni palec, ki bo skrbel za begonijo ;)

Tako lepo mirno zelen vnos ...

Maja pravi ...

Me prav zanima, kaj bo nastalo iz blaga. Nestrpna ;)

Liz pravi ...

Your begonia has me itching for spring!

moi pravi ...

Zeleno, ki te ljubim zeleno.
Čudovite barve.

moi

Anonimni pravi ...

Begonija je nazadnje pristala na moji polici in zelo sem me razveseljuje.
LP T.

Anja pravi ...

ta je druga :o)